/ en / sv / no / dk /

Service & Support

neXus Service tillhandahåller komplett service, support och utbildning på alla produkter som vi har i vårt sortiment, exempelvis maskiner, blixtpaket och olika programvaror såsom paspro Entré och CardExchange.

Våra tekniker ger dig snabbt och smidigt den service och den tekniska supporten som krävs för att du ska kunna jobba vidare. Vi erbjuder service på plats över hela landet och möjlighet till att skicka in er utrustning för reparation.

För att hålla er skrivare i toppskick så rekommenderar vi att ni tecknar ett underhållsavtal med oss. Ett underhållsavtal innebär att vi kommer till dig och servar er printer för att förebygga eventuella driftstörningar. Hur ofta som behövs beror till största delen på hur frekvent printern används, vanligast är dock två gånger per år.

Som avtalskund blir du prioriterad och får:

  • 24 månaders garanti vid nyköp av maskin istället för 12
  • 25% rabatt på alla reservdelar
  • 20% rabatterat pris på all service utöver de avtalade
  • Fri telefonsupport
  • Prioriterad service vid felanmälan

Tjänsteutbud, teknisk service:

  • Service & support på programvaror
  • Telefonsupport
  • Installation
  • Operatörsutbildning
  • Hjälp med/uppläggning av nya layouter
  • Kontakta serviceansvarig för mer information och priser på olika tjänster och avtalslösningar.


Tel: 08-685 45 60
E-mail: service.se@nexusgroup.com

Blanketter